Politica de confidențialitate a website-ului www.pttexpress.ro
Politica de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
Prin urmare, prin lectura politicii de confidențialitate, veți afla toate drepturile dumneavoastră și toate informațiile în legătură cu prelucrarea datelor personale.
Politica de confidențialitate a datelor se bazează pe următoarele principii de protecție a datelor:
Datele personale:
Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
1. Cine suntem noi?
Numele organizației: | POSTA TABITA TOUR S.A. |
Număr înregistrare Registrul Comerțului: | J40/17768/08.09.22 |
Cod unic de identificare: | RO 42927194 |
Adresa sediului: | Șoseaua Orhideelor, Nr. 49, Sector 1, București |
E-mail: | dataprotection@filadelfiagroup.ro |
Telefon: | 0753.220.002 |
Orice întrebare cu privire la utilizarea datelor dvs. personale trebuie adresată datelor de contact de mai sus sau persoanei responsabile din cadrul organizației la adresa de e-mail: dataprotection@filadelfiagroup.com, număr de telefon: 0753220002
2. Cum folosim informațiile dvs.?
2.1. Când folosiți site-ul nostru
Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party)pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.
2.2. Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul utilizatorului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot indentifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și asupra cărora nu se cere consimțământul.
Cu toate acestea, pentru acele cookie-uri care sunt utile, dar nu strict necesare, vom cere mereu consimțământul dvs. înainte de a le plasa.
Pe lângă cookie-urile pe care le folosim, lucrând cu terțe părți pentru a vă oferi o experiență oportună, acestea plasează diverse cookie-urile în calculatorul dvs., însă doar cu consimțământul dvs. și veți fi notificat prealabil întotdeauna despre aceasta.
Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile.
2.3. Când trimiteți o comandă sau o solicitare prin intermediul site-ului nostru
Când trimiteți o solicitare de comandă prin intermediul site-ului nostru, vă solicităm datele dumneavoastră complete în calitate de expeditor (nume, prenume, adresă, persoană de contact, telefon, precum și aceleași categorii de date pentru destinatar). Adresa de e-mail nu reprezintă un câmp obligatoriu pentru transmiterea solicitării sau mesajului prin intermediul site-ului nostru, însă dacă îl furnizați ne ajută pentru o contactare alternativă.
Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dumneavoastră și pentru a asigura prestarea serviciului de curierat expres. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.
De asemenea, există secțiune dedicate de contactare prin intermediul site-ului pentru pentru colaborare clienți noi, pentru contactare parteneriat subcontractori, pentru angajare, unde vor fi solicitate nume, prenume, telefon, adresă de e-mail și informații pentru a putea răspunde solicitărilor. Aceste date vor fi folosite doar pentru a răspunde solicitărilor formulate.
Solicitarea dvs. este stocată și procesată timp de 3 ani din rațiuni de siguranță după care va fi ștearsă împreună cu numele și adresa de e-mail sau telefon conform informațiilor de mai jos. Datele personale colectate nu se mai divulgă altor persoane.
Nu folosim informațiile furnizate de dvs. prin formularul de contact pentru a lua decizii automate care ar putea să vă afecteze.
Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de trei ani, după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, când le ștergem. Există înregistrări de tip CRM prin intermediul site-ului. CRM este acronimul pentru Customer Relationship Management care se traduce în limba română ca Managementul relației cu clienții. Un CRM este un produs software, un instrument orientat spre îmbunătățirea continuă a relației cu clienții. El servește unei strategii moderne de business care are în centrul preocupărilor clientul și cunoașterea nevoilor și a cerințelor sale. Scopul unui sistem CRM este acela de a gestiona unitar informații legate de clienți sau de prospecți și de a crește gradul lor de satisfacție.
2.4. Abonarea la newsletter-ul nostru
Când trimiteți o solicitare de abonare la newsletter-ul nostru vă solicităm adresa de e-mail.
De asemenea, veți bifa și un Acord de comunicare comercială prin care vi se vor arăta pe scurt categoriile de date prelucrate, durata stocării și drepturile dumneavoastră.
Utilizăm aceste informații pentru a vă transmite ultimele știri, eventuale oferte, proiecte și alte informații de inters.
Prin intermediul abonării la newsletter, datele sunt stocate și procesate până la retragerea consimțământului dumneavoastră. Puteți să vă retrageți consimțământul oricând printr-o solicitare transmisă prin adresa de e-mail sau prin efectuarea unui click pe casuta dezabonare care se va afla la finalul fiecărui newsletter pe care ți-l trimitem. Datele personale colectate nu se mai divulgă altor persoane.
3. Drepturile dvs. ca persoană vizată
Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.
Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.
Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul de acces la datele personale, rectificarea sau ştergerea acestora, restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.
Pentru a trimite o solicitare privind datele dvs. personale prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai sus în secțiunea Cine suntem noi din această politică. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării.
4. Dreptul de a depune plângere
Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să contactați Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru Informații prin intermediul site-ului lor la http://www.dataprotection.ro/ sau să le scrieți la adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
5. Transferul datelor cu caracter personal către o țară terță
Nu avem intenţia de a transfera date cu caracter personal către o ţară terţă sau din afara UE sau o organizaţie internaţională. Dacă survine acest lucru, veți fi notificat în acest sens pentru a vă da consimțământul sau pentru a vă indica garanțiile adecvate care asigură același standard de protecție a prelucrării datelor cu caracter personal.
6. Divulgarea datelor personale
Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terțe cu excepția situațiilor în care divulgarea este necesară pentru a putea oferi serviciile noastre. În mod ocazional semnăm contracte cu alte companii și parteneri de afaceri care lucrează în numele nostru, cum ar fi companii tehnice pentru procesarea și livrarea sistemelor și tehnologiilor care dezvoltă produsele și serviciile noastre și în aceste cazuri vom divulga informațiile necesare. Furnizorilor de servicii li se va permite să obțină numai datele personale necesare pentru a-și livra serviciile. Nu vom divulga date personale terților cu scopul de a le permite să își comercializeze produsele și serviciile către clienții noștri. Dacă utilizatorii nu doresc ca noi să divulgăm date personale acestor companii, aceștia sunt rugați să ne contacteze la adresa de e-mail indicată mai sus, dataprotection@filadelfiagroup.ro.
În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale ca răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a autorităților publice.
7. Securitatea procesării
Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către adresa de e-mail indicată mai sus, dataprotection@filadelfiagroup.ro.
În concret, datele de pe acest site sunt colectate securizat prin HTTPS over TLS v1.3, stocate Mailchimp, Google Drive, Dropbox precum și procesate manual din mediul de stocare. Criptarea datelor se face prin Certificat SSL la autentificare site-uri, se foloseste Comodo SSL, care asigura vizitatorul ca nu sunt pe un site „fals” și care Cripteaza datele transmise între server și vizitator.
Eventuale e-mailuri de marketing pot fi trimise doar cu consimțământul dumneavoastră expres. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când ați optat să primiți e-mailuri de marketing (ați aprobat activ).
Veți avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct fără a trebui să furnizeze justificări concrete.
E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru dumneavoastră, atât cât și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.
8. Actualizări la această politică de confidențialitate
Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării de servicii. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.
Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de fiecare dată când acesta este modificat.
Politică aprobată în data de: | 15/04/2021 |
Politica devine operațională din data de: | 15/04/2021 |
Următoarea revizuire va avea loc în data de: | 15/12/2021 |
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
Depunem regulat diligențe ca website-ul nostru să fie în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679).
Vă mulțumim pentru interesul acordat față de site-ul și serviciile noastre.
Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să ne scrieți la adresa de e-mail dataprotection@filadelfiagroup.ro.